Account Manager

Als Account Mana­ger speel je een sleu­tel­rol in het suc­ces van Cebir door klant­re­la­ties te ont­wik­ke­len en klant­te­vre­den­heid te waarborgen.

Alle jobs

Account Manager

Bij Cebir ont­wik­ke­len en imple­men­te­ren we gea­van­ceer­de psy­cho­me­tri­sche oplos­sin­gen die bedrij­ven onder­steu­nen bij het vin­den en aan­trek­ken van top­ta­lent. Om onze aan­staan­de groei en suc­ces te onder­steu­nen, zijn we op zoek naar een gemo­ti­veer­de en geta­len­teer­de Account Mana­ger (NL-FR) die een sleu­tel­rol zal spe­len in klant­te­vre­den­heid en ons ver­de­re suc­ces zal ondersteunen.

Verantwoordelijkheden

Met min­stens 2 jaar erva­ring in account­ma­na­ge­ment, klan­ten­ser­vi­ce of ver­koop, bij voor­keur bin­nen HR of wer­ving en selec­tie, ben je ver­ant­woor­de­lijk voor het behe­ren van klant­re­la­ties en hun tevre­den­heid. Je werkt nauw samen met onze inter­ne teams om aan de behoef­ten van de klan­ten te vol­doen en de klant­loy­a­li­teit te ver­ster­ken, even­als de kan­sen voor upselling.

Key Account Mana­ger (70%)

  • Beheer rela­ties met bestaan­de klan­ten, met een pro­ac­tie­ve aan­pak om hun behoud en suc­ces te garanderen
  • Iden­ti­fi­ceer upsel­ling- en cross-sel­ling-moge­lijk­he­den om de con­tract­waar­de te ver­gro­ten en lang­du­ri­ge klant­te­vre­den­heid te waarborgen

Sup­port & Advies (30%)

  • Bied op maat gemaak­te oplos­sin­gen in samen­wer­king met inter­ne teams om per­fect in te spe­len op de behoef­ten van klanten
  • Rea­geer snel op vra­gen en zor­gen van klan­ten en geef advies over het gebruik van het plat­form, de tests en trainingen

Belangrijkste taken

  • Klant­be­houd: zorg ervoor dat 95% van de bestaan­de con­trac­ten bin­nen het eer­ste jaar suc­ces­vol wor­den verlengd
  • Ver­koop­groei: werk samen met klan­ten om oplos­sin­gen te bie­den die lei­den tot een omzet­stij­ging van 20% in upsell- en cross-sell-inkomsten
  • Klant­te­vre­den­heid: behaal een klant­te­vre­den­heids­sco­re van 90% of hoger door tij­dig en nauw­keu­rig te rea­ge­ren op klantvragen

Jouw profiel

  • Mini­maal 2 jaar erva­ring in account­ma­na­ge­ment, klan­ten­ser­vi­ce of verkoop
  • Twee­ta­lig Nederlands/​Frans, met uit­ste­ken­de com­mu­ni­ca­tie­ve vaar­dig­he­den in bei­de talen
  • Erva­ring in HR of recruit­ment is een pluspunt
  • Vaar­dig in het iden­ti­fi­ce­ren van klant­be­hoef­ten en het benut­ten van upselling-mogelijkheden
  • Oplos­sings­ge­richt, met een pro­ac­tie­ve aan­pak voor klant­be­trok­ken­heid en probleemoplossing

Cebir biedt

  • Een sti­mu­le­ren­de en samen­wer­ken­de werk­om­ge­ving, waar je input wordt gewaardeerd
  • Een bedrijf dat een belang­rij­ke trans­for­ma­tie doormaakt
  • Moge­lijk­he­den voor pro­fes­si­o­ne­le ont­wik­ke­ling en groei
  • Een con­cur­re­rend salarispakket
  • Een hybri­de werkbeleid
  • De kans om te wer­ken aan inno­va­tie­ve pro­jec­ten die direc­te impact heb­ben op het suc­ces van onze klanten
Vraag een demo aan

Wil je zien hoe Cebir een meer­waar­de kan vor­men voor jouw orga­ni­sa­tie? Wil je een van onze tests uit­pro­be­ren of een demon­stra­tie krij­gen van ons Cebir-plat­form? Neem con­tact met ons op, we staan je graag te woord.

Neem contact met ons op

Wens je meer infor­ma­tie of heb je een vraag voor ons? Neem con­tact op met ons en een team van experts zal je met ple­zier ver­der helpen.